مسيج سركارى سرى 11
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

نمیدونم خواب دیدم به تو اس ام اس دادم

خواب بودم به تو اس ام اس دادم!؟

از خواب پاشدم به تو اس ام اس دادم؟!

تو خواب بودی بهت اس ام اس دادم!!

کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم؟

تو کرم داشتی نصفه شب اس ام اس رو خوندی؟

الان خوابم دارم مینویسم!؟

یا تو داری خواب میبینی من بهت اس ام اس دادم؟!!

بی خیال

بگیر بخواب

 

 

 

اگه می دونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده... اینقدر دستتو تو دماغت نمی کردی

 

 

 

 

با همه ی وجود سرمو رو شونه ی مهربون تو میزارم

و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم

 

 

 

 

بی تو مهتاب شبی باز از آن كوچه گذشتم .... فكرنكن یاد تو بودم، كار نداشتم ول می گشتم

 

 

 

 

تو را از گُل نه از گِل آفریدند ... زعطریاس وسنبل آفریدند
نمی دانم تو را با این همه حسن ... چرا اینگونه منگل آفریدند؟

 

 

 

عزیزم بوسم میدی بوسم میدی بوسم میدی بوسم میدی بوسم میدی بوسم میدی خیلی بوی سم میدی سم پاشی می کردی؟

 

 

 

 

روز تو رو تو كوچه دیدم و عاشقت شدم....

فرداش تو خیابون دیدمت و دیوونت شدم......

امروز تو اتوبان دیدمت خدا آخر و عاقبتم و به خیر كنه!

عجب 206ی هستی.

 

 

 

 

میدونی چرا وقتی تو چشمات نگاه میکنم بیشتر دوستت دارم؟

.

.

؟

.

.

.

چون خودمو توش میبینم !!!

 

 

 

 

اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم

هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی

رنگین کمان من!!!

 

 

 

 

 

 

چرا؟؟؟؟؟

آخه چرا؟؟؟؟

آخه چرا؟؟؟؟؟؟

آخه چرا؟تو که می دونی سر کاریه بازم می آیی پایین؟




:: موضوعات مرتبط: sms سركارى , ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: